Wdrożenie ISO 9001

ISO 9001Doradztwo podczas przygotowania projektów wymaganych udokumentowanych informacji (procedur/zapisów) zgodnie z wykazem przekazanym przed złożeniem oferty, w tym doradztwo w celu dostosowania opracowanej dokumentacji do wymagań ISO  9001:2015, tam, gdzie byłoby to niezbędne oraz pomoc przy określaniu kontekstu organizacji, czynników wewnętrznych i zewnętrznych oraz stron zainteresowanych. według poniżej przedstawionego zakresu usługi. 
Czas poświęcony każdemu zagadnieniu może być dostosowany do rzeczywistych, aktualnych potrzeb Zamawiającego.

Zakres usługi 

Doradztwo podczas przygotowania projektów wymaganych udokumentowanych informacji (procedur/zapisów), w tym doradztwo w celu dostosowania opracowanej dokumentacji do wymagań ISO 9001:2015, tam gdzie byłoby to niezbędne. 

Adresaci 

Projekt dedykowany jest dla osób odpowiedzialnych za wprowadzenie, a następnie utrzymywanie i doskonalenie Systemu Zarządzania wg norm PN-EN ISO 9001:2015-10, m.in. kadry kierowniczej, pełnomocnika ds. systemu zarządzania oraz auditorów systemu zarządzania jakością.

 

Wprowadzając system zarządzania wg ISO 9001:2015 należy 

  1. określić kontekst organizacji, strony zainteresowane, ich potrzeby i oczekiwania, 
  2. określić procesy potrzebne w systemie zarządzania jakością i ich zastosowanie w organizacji oraz zidentyfikować ryzyka i szanse
  3. uwzględnić planowanie działań
  4. ustanowić, wdrożyć i utrzymywać politykę jakości oraz cele jakościowe
  5. realizować działania związane ze świadczoną usługą w nadzorowanych warunkach, zgodnie z przypisanymi odpowiedzialnościami oraz uprawnieniami.
  6. określić i zapewnić osoby niezbędne do funkcjonowania i nadzorowania procesów oraz skutecznego wdrożenia systemu zarządzania jakością, kompetencje tych osób, podział kompetencji, motywacja pracowników Zarządzanie wiedzą pracowników aby osiągać cele. Podejście do podnoszenia świadomości pracowników do realizacji celów organizacji i dbałości wykonywania usługi dla klientów. Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.
  7. określić i zapewnić infrastrukturę (budynki, wyposażenie, sprzęt i oprogramowanie) oraz środowisko pracy potrzebne do realizacji usługi 
  8. uwzględnić ocenę efektów działania, kontrolowanie działań, wykorzystanie wyników do doskonalenia, w tym monitorowanie zadowolenia klienta, przeprowadzenie auditu wewnętrznego i przeglądu zarządzania. 

Organizacja projektu

Czas trwania projektu wynosi zazwyczaj 6-12 miesięcy. Warunkiem pozytywnej i terminowej realizacji projektu jest czynny udział Zamawiającego, zapewniający terminowe podjęcie niezbędnych decyzji i przedstawienia dokumentów i zapisów funkcjonujących w organizacji.

Wartość projektu

Łączna wartość może różnić się w każdym przypadku. Zależy to od wielkości organizacji i miejsc(a) prowadzenia działalności, ilości i złożoności realizowanych procesów, zakresu i ilości ustalonych szkoleń personelu oraz oczekiwanego sposobu udokumentowania procesów, procedur i instrukcji. 

Projekt wyceniany jest na początku współpracy. Rozliczenie projektu następuje w okresach miesięcznych, w kwotach uwzględniających ustaloną opłatę abonamentową, na podstawie faktury VAT, płatnej w ciągu 7 dni od daty wystawienia. Pierwsza faktura wystawiana jest do 7 dni po zawarciu umowy w kwocie 20% wartości całego projektu. 

  1. Wariant 1 – ryczałt za całość realizacji projektu 
  2. Wariant 2 – wycena za 1 dzień konsultacji

Informacja o osobach realizujących projekt

Do skutecznej, sprawnej i terminowej realizacji projektu dobierany jest personel posiadający odpowiednie kompetencje.